Maandag

Vanmorgen Iets uit kunnen slapen omdat het programma iets gewijzigd is. Een aantal maanden geleden was het programma met afspraken met scholen gemaakt, echter bleek het afgelopen zaterdag een feestdag, Vesak Dag. Als deze in het weekend valt, is de vrije dag de maandag erop. Vandaag dus. Het schoolbezoek van vandaag pastte nog op de donderdag erbij, dus is vandaag een extra vrije dag, iets dat uiteraard helemaal niet vervelend is.

In de ochtend stond de bustour gepland langs enkele highlights. Zo reden we downtown door en stopten we onder meer bij de plek waar we gisterenavond gestopt waren, Marina Bay. Dit keer in vol daglicht en bijzonder warm!
Daarna door naar een van de vele tempels in Singapore. We stopen bij Thian Hock Keng, een Chinese tempel.
Uiteindelijk reden we tot Mount Faber, een heuvel van 105 meter hoog, met uitzicht over de stad/het land en de zee. Vanuit hier gaat een kabelbaan naar Sentosa, een eiland met stranden. Omdat we met een groep niet met de bus terug naar het hotel wilden, zijn we de kabelbaan ingestapt en het strand bezocht. Daar gelijk wat gegeten en gedronken. Wat een gave locatie zeg, een strand met palmbomen, maar tegelijkertijd uitzicht op zeeschepen die liggen te wachten voor de grootste haven ter wereld

In de avond besloten we met een deel van de groep naar Chinatown te gaan met de metro om daar ergens iets te gaan eten. In de Chinatown Food Stree, een markthal-concept, hebben we erg lekker gegeten van hete platen.

Morgen de eerste schoolbezoeken. Op tijd eruit dus en naar de Pathlight School for autism in de ochtend en aan de Chatsworth International School in de middag.

Maandag

« terug naar het overzicht
Naar het overzicht

Jaarkalender

Bekijk de hele jaarkalender >

Informatie

Zelfstandigheid

Op VSO Herenwaard staat het stimuleren van de zelfstandigheid van leerlingen centraal. De school helpt leerlingen bij het ontwikkelen van vaardigheden die ze nodig hebben om zo zelfstandig mogelijk te...